اخبار

اپلیکیشن بانک کتاب ناهید

اپلیکیشن بانک کتاب ناهید

 

 

اپلیکیشن بانک کتاب ناهید

اپلیکیشن بانک کتاب ناهید

خرید کتب علوم پزشکی خیلی راحت‌تر از راحت شده!

 

یکی از مشکلات دانشجویان و پژوهشگران حوزه علوم پزشکی، دسترسی مشکل به منابع این رشته است. مشکلی که "بانک کتاب ناهید" با بهره‌گیری از منابع گسترده و در دسترس خود، آن را از میان برداشته و با استفاده از عرضه آنلاین این بانک جامع، دیگر برای یافتن کتب مورد نظرتان، راه هزارتویی در پیش ندارید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک کتاب ناهید، این مجموعه با بهره‌جویی از همکاری مستمر و دیرینه با ناشران برتر علوم پایه و پزشکی، راه را برای دسترسی به کتب مدنظر شما، میان بر کرده است.

 

 

با بانک کتاب ناهید، شما همچنین راه دور و درازی تا خرید آنلاین و تحویل فوری کتب پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، علوم پایه و زیست‌شناسی، بیش از چند کلیک و نهایتا یک تماس ساده در پیش ندارید.

این بانک جامع، همچنین صدها کتاب منبع و کمیاب را برای استفاده دانشجویان و دانش‌پژوهان رشته پرستاری و مامایی تدارک دیده و راه را برای استفاده دوستان از این منابع هموارتر از هر زمان دیگری کرده است.

خرید کتب لاتین علوم پزشکی، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان و همچنین، اساتید این عرصه بوده و بر همین اساس نیز، این بانک جامع، گنجینه‌ای کامل از کتب لاتین پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری را نیز فراهم آورده که با کیفیتی ارزنده و با هزینه‌ای به صرفه و اقتصادی در اختیار دوستان قرار می‌دهد.

بر عهدی که با همراهان همیشگی‌مان از ابتدا بسته‌ایم، همواره برآنیم تا اصول اساسی‌مان از جمله؛

*ارسال بسیار سریع و دقیق

*ارسال روزانه در شهر تهران و پست پیشتاز و سفارشی درشهرستان‌ها

*تخفیف های ویژه و جذاب

*اخذ سفارشات به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در کنار بکارگیری هوشمند

  اپلیکیشن بانک کتاب ناهید را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.همچنین، بانک کتاب ناهید به اذعان همراهان همیشگی ما، همواره از معدود مراکز جامع فروش آنلاین کتاب کتب لاتین دامپزشکی بوده و ارائه کتب مرجع کنکورهای کارشناسی‌ارشد و دکتر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برای گروه‌های هدف در دستور کار خود قرار داده است.

 

این بانک کتاب با استفاده از جامع‌ترین و به روزترین منابع تهیه و نشر کتب مرجع، عمومی و تخصصی، عرضه کتب رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، داروسازی، هوشبری، میکروب‌شناسی، ویروس‌شناسی، انگل‌شناسی، ژنتیک، تغذیه و رژیم‌درمانی، اتاق عمل، علوم‌آزمایشگاهی، انفورماتیک‌ سلامت، رادیولوژی و صنایع غذایی را در کم‌ترین زمان و با نگاه کاملا اقتصادی برای همراهان خود، تسهیل کرده و فضای متفاوتی را در این حوزه فروش رقم زده است.

۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید